Ripjakt

Monday, October 17, 2005

"They lied to you champ, they lied to you..."



Så gick jag inte upp förrän tre...hon ger mig dåliga vanor tillsammans med bra. Hann med att baka scones innan hon vaknade. Lite juice, exotiska frukter och tåget gick inte att stanna. Långa mörka hår i min säng, lika långa och mörka i min dusch...en delad iPod i sängen, a soundtrack to our cigg...hon går nog snart.

Dagen är snart utan ljus och jag borde köpa nya sängkläder, vin och träna...två av tre hoppas jag på. A stolen night of bliss. Memories are made of this. Fem timmar kvar på Ebay, sen är George Foremans grill min. Lean mean grilling machine!

Har laddat ner Dylan-dokumentären och känner för en sådär tre och en halv timme av unbridled love. Game got game. Så blir det.

Jag luktar kvinna. Vi föll för länge sedan och hittar jag någonsin tillbaks så har jag dina minnen med mig. Minns du mig?

Fantastiskt trevlig lördag. O & K & L & V & K & J & I & jag.


/J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home