Ripjakt

Saturday, October 08, 2005

Bandwagon

En lång arbetsdag utan klar eftersmak och jag styrde mina steg mot Intiman för en dos av politisk kammarfars. Först ett pitstop på Brunos för två stora latte, en munk och en varm macka. Hann beta av en femtio sidor McEwan vid det lilla bordet tvärsöver en halvt dussin riktigt attraktiva kvinnor/tjejer från mellanöstern...vände säkert två sidor utan att märka det.

Hem för ett par snabba öl innan jag tänker bjuda in mig själv på fest hos broderns Ola. Känner att det blir roligt, garanterat löst från min sida. Vilket vin? Tar jag ett vitt lär jag ta två...tar jag ett rött blir det mindre dumma leenden men även mindre underhållande dumheter.
Vad göra? Tar nog en trio av sorter.

Sätet på tåget hade en doft av gammal avföring...mänsklig sådan. Vem spillde? N ringde idag, på ett nummer jag inte känner igen...kanske förklarar varför mina sms inte besvarats. Bitterheten då = malplace. Merde!

Sverige tar sig an Kroatien men jag var aldrig bra på att älska dig, så åt helvete med sina smörgåsar! Fy skock vad jag saknar den natten.

Dance with me my old friend, once before we go...

/J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home