Ripjakt

Saturday, October 01, 2005

Dwight/Duluth

I would be crazy if I took you back, it would go up against every rule....you left me standing in the doorway crying...suffering like a fool.

Fest i natt! Anders och Wanko/Wonka bjöd upp till dans och det var en merengue värdig Dalaplan...Såg en man som var full, en annan som var svår och en tredje som visste var han skulle plantera sina fötter. Lite drinkar, lite öl, lite minnen och mycket kärlek...ibland från de man trodde kunde. Träffade mrs. potatoe head...kan fortfarande inget om henne. Frågan är huruvida jag kan säga något om henne när jag inte ens kan kasta en dum kommentar...hoppas Anders sitter på mer kunskap. Sevilla in memorian, säger jag. Sevilla är inget stup för oss påstår A. "Ah, din lille jävel, kom hit så får jag brotta ner dig!"

Ärlighet varar längst...om man inte tror för mycket på sig själv.

Jag hade gjort allt...och gett allt...now we're a thousand miles from nowhere.

/J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home