Ripjakt

Wednesday, September 28, 2005

Song to Woody


Turn your lights down low...det är slut-i-huvudet-och vi-kör-quotes-dagen idag.
Så korka upp ett glatt rosé och bara koppla bort, och minns att japanerna fotat en skitstor bläckfisk alldeles nyss.

Amor

Hannah: Could you have ruined yourself somehow?
Mickey: How could I ruin myself?
Hannah: I don't know. Excessive masturbation?
Mickey: You gonna start knockin' my hobbies?

Jag stod och tittade upp tidigare...inte alls vackert. Det brukar hjälpa mot ångest, men inte när regnet träffar hornhinnan och skär likt en kvinnas tunga.

Alvy Singer: With your wife in bed, does she need some kind of artificial stimulation, like, like marijuana?
Old man on street: We use a large vibrating egg.

Jag har en vit skjorta på men jag menar inget med det...

Annie Hall: So you wanna go into the movie or what?
Alvy Singer: No, I can't go into a movie that's already started, because I'm anal.
Annie Hall: That's a polite word for what you are

Och så tog denna dag slut...jag är trött in i märgen men den värme nya lakan skänker efter den första rysningen är omfamnande och trygg. Som min tid i Tyskland fast utan tryggheten...

Braunschweig 4 eva

0 Comments:

Post a Comment

<< Home