Ripjakt

Saturday, October 22, 2005

Starting over...


Kände mig lite hängig på jobbet igår...kom hem och sov fem raka timmar innan jag mötte M. Yr och med tryck över bröstet (aw, så mycket väger hon inte!) somnade jag och vaknade strax efter sju...ur slag och slagen tog jag mig in i chefens bil...två timmar senare satt jag på en buss hem. Fågelinfluensan har kommit till Sverige och ni läste det här först. Jag ville ju bara krama den haltande ålakråkan ett tag...

Har blivit löjligt omhändertagen. Det är inte i mina händer längre...sen gick hon och mina händer är fan kalla och torra!
Vad gör jag nu? Vem får nu se alla dårar på min vind...vem får nu se dem, herregud?

Skidsäsongen har inletts ser jag. Känns rätt passande. Och rogivande.

Farväl...Bird on a wire


/J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home