Ripjakt

Monday, June 04, 2007

Countdown Madrid

...världens mest fantastiska match är över. En kamp med alla nödvändiga ingredienter: mål en masse, dansk paradfotboll när den är som bäst, Elmandermania, derbyfeber i publiken och misshandel. Danmark har åter igen visat framstjärten! Förnedrade av sitt eget "hygge". Ett slutspel till ni missar...godnatt Dannebrogen. Var såg du matchen Anders?

Fjärde träffen med kvinnan på onsdag...vem kunde tro't?

Hur som haver så är dagens inköp ett Brunello di Montalcino, tannintungt är ett måste då motsträvigheten måste matcha den jag känner inför att se det sista avsnittet av den största serien genom tv-historien. Farväl New Jersey o God Speed.

Ser att Eniro reggat mitt namn och mobilnummer till min jobbadress...nog för att jag spenderar största delen av min vakna tid där men detta är löjeväckande elakt från deras sida. Protesterar å det strängaste mot detta....och nu drar jag till jobbet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home