Ripjakt

Wednesday, May 16, 2007

Andi Muise eller den ensammaste kvinna jag känner...


Med ett glas amarone framför och i mig, samt en ljuvt mjäll känsla i kroppen efter ännu ett lysande sopranos...vinet räddar det faktum att endast två avsnitt kvarstår.

Har kontaktat en konstnärs syster för möjligheten att införskaffa ett verk. Systern bor i Italien. Italiensk man, ett nyfött barn och en förälskelse i skor. Har det rätt bra kan man anta. Får se hur det löper; ja inte barnet då, e för fan helt färskt!

Ett quiz är förestående där jag förväntas överlämna ett danskdesignat valnötshalsband till en kvinnas vännina...kvinnan själv avböjde jag att inleda ett förhållande med. Tre träffar varav två under kraftig berusning...den tredje var bra. Men dyra middagar, orgasmer och leenden räcker inte när man vill rida i häst och vagn runt orions bälte och inte missa en soluppgång. Jag tänker Bauhaus, Plantagen och ekonomiskt komponerade parmiddagar. Klarar det inte...klarar fan inte det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home