Ripjakt

Monday, December 26, 2005

Skådespelet är över. Applådera!

Har haft ynnesten och (o)rena turen att träffa en rad fantastiska kvinnor i M, N, E, Å, S, T samt L...av dessa vitt skilda individer valde 75% bort mig...denna procentsats måste väck under 2006. Året så jag kommer att träffa den stora Kärleken. Den Enda, som är blind nog att inte se vilket misstag hon är på väg att göra. Jag tänker Grebbestad-ostron, Grand Crug, Toscana och lantliv...detta är mitt nästa år go' vänner! Jag lovar...

Tog mig ett glas rött med min syster igår...träffade hennes vänner och njöt av billigt bubbel i en liten lägenhet i Malmö. Hade det jävligt bra. Hon är en fin ung kvinna....som har muskler bakom sig. Jag gillar henne.

Utan er vänner är jag intet. Vi hörs.
Vade mecum

/J

1 Comments:

Post a Comment

<< Home