Ripjakt

Monday, March 05, 2007

Idag bara klibbiga byxor...


6/7 10.40


Lägger till en dag på hotellvistelsen. Orkar fan inte hålla mig vaken på en tågstation...och absolut inte på Europas mest drogtäta plats. Bombrisken sen?

Tyskarna tar ner sina flaggor och banér, läser jag. Är de endast tyskar i fotboll? Deras nationalistiska yra tedde sig inte lika hotfull denna gång, så för mig hade de kunnat ha flaggorna hissade även efter VM.

Hett igen och smogen våldtar mig. Illa det här. Önskar jag hade lite Tjechov i väskan, men glömde litteraturen påminnelsen från N till trots. Fler misstag. Hade jag haft en kvinna hade jag haft Tjechov på en lista och då antagligen fått honom med mig...men just sådana listor hade lätt kvalificerat henne för en dumpning.

Un espresso doble, begrips!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home