Ripjakt

Tuesday, March 06, 2007

Devil's pie


7/7 12.00

Kulturbusstur...bra namn.


7/7 12.10

Åska ovanför oss. Urladdningar runt hörnet.


7/7 12.20

Tre brandbilar tar kurvor och krön i hast. Äntligen lite action. Allt har ett slut, så om inte Vesuvius känner för det får ovädret ta hand om brandskattningen av staden. Ovan våra huvuden intet annat än eld och svavel. Jag älskar det. Dansken med sin asiatiska hora, jag menar flickvän, rör sig obekvämt. Orsak okänd.


7/7 13.30

Hällregn. Hoppar av bussen på en fin liten piazza och tio sekunder senare är jag genomsur. Mina tigerrandiga kalsonger fäster mot könsdelarna. Söker mig mot säkrare ort. Camorran och hans homies driver med mig, känner jag. Strax har jag framför mig en capuccino och en leende kypare...tacksamt. Hemma?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home